فروشگاه اینترنتی الیکان

فروشگاه

اس ام اس دریا

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۲۲ ق.ظ

اس ام اس | اس ام اس زیبا | اس ام اس دریا

اس ام اس دریا

اس ام اس دریا

sms darya

وقتی دلت گرفته باشه …

تمام آرامش یک ساحل را هم به تو بدهند …

باز هم دل تو بارانیست …

خیس تراز دریا خراب تر از امواج

اس ام اس دریا

sms darya

عشق با این همه نیرنگ عواقب دارد

جَدَلِ آینه و سنگ عواقب دارد

رود بی تاب برای لب دریاست ولی …

جاده فرسنگ به فرسنگ عواقب دارد

اس ام اس دریا

sms darya

از “من”

تا

“تو”

هفت آسمان

دریاست

اس ام اس دریا

sms darya

لاک پشت های کوچکی که تازه به دنیا امده اند را دیده ای؟

بی اختیار به سمت دریا می روند…

این گـونه دوستت دارم بی اختیــــآر

اس ام اس دریا

sms darya

بچه های فقیر فقط در زنگ انشا

تعطیلات را به کنار دریا می روند !

اس ام اس دریا

sms darya

هــوای تو را میــخواهم در این حال دلتنــگی

امــواجــی از یاد تــو را میــــخــواهـــم

در دریای خاطره های به یادماندنی

میخوانمت تا دلم آرام بماند

اس ام اس دریا

sms darya

نزدیکت می شوم بوی دریا می آید

دور که می شوم صدای باران

بگو تکلیفم با چشمهایم چیست ؟

لنگر بیندازم و عاشقی کنم یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟؟

اس ام اس دریا

sms darya

اگــه کــســیـــــو دیـدن کـه بـهـتـون گـفـت :

خـــوشـگــلیــــن

.
.
.
.
.
.

یـا داره خَــرتـــون می کنه یا مـــــــنـــــــو ندیده :-/

با منم اصلا بحت نکنید

از سقف مقفم خبری نیست ما تو دریا زندگی می کنیم !!

اس ام اس دریا

sms darya

در نمک باید راز عجیبی نهفته باشد

هم در اشک های ماست

هم در دریا

اس ام اس دریا

sms darya

حکایت من…

حکایت کسی بود

که عاشق دریا بود

اما قایق نداشت

اس ام اس دریا

sms darya

کاش میدانستی برای داشتنت

دلی را به دریا زدم

که از آب واهمه داشت

اس ام اس دریا

sms darya

مثل ساحل آرام باش

تا دیگران مثل دریا ، بی قرارت باشند

اس ام اس دریا

sms darya

عجیب شباهتی داشتی با دریا

دریا نیز غرقش که می شوی پس ات می زند

اس ام اس دریا

sms darya

دریا باش تا بعضی ها از با تو بودن لذت ببرند،

و بعضی ها که لیاقت تو ندارند غرق شون

اس ام اس دریا

sms darya

دود اگربالانشیند…کسرشان شعله نیست…

جای چشم ابرو نگیرد…گرچه اوبالاتر است…

شصت و شاهد…هردو دعوی بزرگی میکنند…

پس چرا انگشت کوچک لایق انگشتریست؟

آهن و فولاد ازیک کوره می ایند برون…

آن یکی شمشیر گردد دیگری نعل خراست..

گرببینی تاکسان بالا نشینندصبرکن..

روی دریاکف نشیند..قعردریا..گوهر است…

اس ام اس دریا

sms darya

از مرگ ماهی ها میترسم…

وگرنه درد دلم را به دریا خواهم گفت

اس ام اس دریا

sms darya

مد چشمت بی شتابم می کند

موج این دریا حبابم می کند

باز لبخند تو می گوید بیا

باز می آیم ، جوابم می کند

مانده ام سر گشته در یک انتظار

تا غمت کی انتخابم می کند

اس ام اس دریا

sms darya

بیمار:میدونی کی توی دریا غرق میشه؟

دکتر هاوس:معلومه،اونی که شنا بلد نیست.

بیمار:برعکس،اونی که شنا بلده

غرق میشه؛

اونی که شنا بلد نیست توی دریا نمیره.

اس ام اس دریا

sms darya

یک قطره ی آبم که در اندیشه ی دریا

افتادم و باید بپذیرم که بمیرم

اس ام اس دریا

sms darya

دریا از من گله مند است! زیرا که همیشه وسعت دل تو را به رخ او میکشم

اس ام اس دریا

sms darya

اول دریا، آرام بود

و شب ها راه نمی رفت

تا تو هوای شهر به سرت زد

حالا هزار سال است

دریا گیج

هی می رود

هی بر می گردد..

اس ام اس دریا

sms darya

ساکنان دریا پس از مدتی صدای امواج را نمی شنوند

چه تلخ است قصه عادت

اس ام اس دریا

sms darya

آب درون ظرف، شفاف است؛ آب دریا اما تیره. حقیقت های کوچک کلماتی شفاف دارند، حقایق بزرگ اما سکوتی عظیم

اس ام اس دریا

sms darya

اشتباه می‌کنند

بعضی‌ها

که اشتباه نمی‌کنند !

باید راه افتاد …

مثل رودها که بعضی به دریا می‌رسند،

بعضی هم به دریا نمی‌رسند

رفتن، هیچ ربطی به رسیدن ندارد

اس ام اس دریا

sms darya

میدونی دریا چرا دریا شد؟

به خاطر موجاش اگه موج نداش هیچ و قت دریا نمی شد،

من یه دریام و تو موجهای منی

اس ام اس دریا

sms darya

دریا برای مرغابی تفریحی بیش نیست،

اما برای ماهی زندگیست…

برای کسی که دوستت دارد

” زندگی ” باش ،، نه ” تفریح ”

اس ام اس دریا

sms darya

هزاران قطره را دریا کن ای دوست!

همه اجزاء را یکجا کن ای دوست!

گناه توست،کثرت آفرینی

تو مسئول خطای اینچنینی

اس ام اس دریا

sms darya

مثل قایقی خسته تو دریا

مثل دیدن تو توی رویا

مثل گریه تلخ دیوونه

دیگه چیزی ازم نمیمونه

اس ام اس دریا

sms darya

اگر سختم، اگر دشوار

اگر سیل مصیبت بار

اگر تلخم ،اگر بیمار

منم از عشق تو بسیار

من آن هم خون و هم گریه

که بغضش را به دریا داد

که از اوج پریدن ها

بر این ویرانه ها افتاد

اس ام اس دریا

sms darya

چه دنیاییه دنیای زیر آب

کاش میشد زیر دریا خونه ساخت

اس ام اس دریا

sms darya

آدم ها من را به یاد تو نمی اندازند ، اینجا هیچکس شبیه تو نیست

دلم که تنگ می شود برایت ، کنار آتش می نشینم و دریا میکشم و به درختان فکر می کنم

اس ام اس دریا

sms darya

به نام خداوندی که ماهی را عشق دریا کرد

اس ام اس دریا

sms darya

مهربانی را وقتی دیدم که کودکی داشت آب شور دریا را با آبنبات چوبی کوچکش شیرین می کرد

اس ام اس دریا

sms darya

روی آن شیشه ی تب دار تورا ها کردم

اسم زیبای تورا با نفسم جا کردم

شیشه بدجور دلش ابریو بارانی شد

شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم

با سر انگشت کشیدم عکس تورا

عکس زیبای تورا سیر تماشا کردم

اس ام اس دریا

sms darya

شاید عظمت قلب ها را با دریا مثال بزنند…

اما من دوست دارم تو را به ترنم صبحگاهی مثال بزنم…

چون در هوای تو نفس کشیدن عجیب بوی بهشت می دهد

اس ام اس دریا

sms darya

ماهیان از تلاطم دریا به خدا شکایت کردند ,چون دریا آرام شد خود را اسیر صیاد یافتند …

تلاطم زندگی حکمت خداست

از خدا دلی آرام می خواهم نه دنیای آرام

اس ام اس دریا

sms darya

تا ته قصه چ پیدا و چ پنهون باتوام..

زیر اوار مصیبت یا ک بارون با توام..

دل ب دریا زدم و کاری ب دنیا ندارم..

تو سکوت سنگین دنیا غزل خون باتوام..

هرچی تنها تر بشی دنیا تورو کم تر میخواد..

خودت اونوقت میبینی چقدر فراوون با توام

اس ام اس دریا

sms darya

میخواهم انقدر ب پایت گریه کنم ک دریا پیش چشمانم کم بیارد

اس ام اس دریا

sms darya

اشتباه می کنند

بعضی ها

که اشتباه نمی کنند !

باید راه افتاد …

مثل رودها که بعضی به دریا می رسند،

بعضی هم به دریا نمی رسند

رفتن، هیچ ربطی به رسیدن ندارد

اس ام اس دریا

sms darya

شاید همه بخواهند خانه‌ شان پنجره‌ ای رو به دریا…. جنگل یا کوه داشته باشد اما….

من به پنجره‌ای رو به دبیرستان دخترانه هم راضی‌ام

اس ام اس دریا

sms darya

دل من یه روز به دریا زد و رفت

پشت پا به رسم دنیا زد و رفت

زنده ها خیلی براش کهنه بودن

خودشو تو مرده ها جا زد و رفت

اس ام اس دریا

sms darya

صدای موج ها . . .

گرمی . . .

آغوشت . . .

زندگی یعنی همین . . . .

آرامش . . . عشق . . . امنیت

اس ام اس دریا

sms darya

میدونی چرا. دریا خیلی بامعرفته؟ چون اگه یه بار از ساحلش عبورکنی. تاآخرعمر با موجهاش جای پاهاتو می بوسه… دریاتم به خدا

اس ام اس دریا

sms darya

تمام آب های روی زمین رو میتونی فرض کنی؟

اقیانوس..

دریا..

باران!

فکر کن اگه همشو بخوای با قطره چکان قطره قطره کنی چقدر میشه؟

به همون اندازه دوستت دارم

اس ام اس دریا

sms darya

وداع آخرم با تو، وداعم با نفس هامه

ببین نزدیکه ویرون شم، رفیقم قلب تنهامه

یه دریا تو چشام دارم،شبم لبریز بارونه

بدون تو کسی جز من، کنار من نمیمونه

اس ام اس | اس ام اس زیبا | اس ام اس دریا

  • جاسم کرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی