فروشگاه اینترنتی الیکان

فروشگاه

این بازیکن رکورد مجتبی جباری را شکست!

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۱۷ ق.ظ


این بازیکن رکورد مجتبی جباری را شکست!

محسن کریمی که دچار پارگی رباط صلیبی شده‌بود، پس از پشت سر گذاشتن مراحل درمانی‌اش به تمرینات استقلال بازگشت.

محسن کریمی یکی از عجیب‌ترین بازیکنان استقلال در یکی دو فصل اخیر است. بازیکنی که دو فصل است نصفه و نیمه در اختیار تیم بوده و بیشتر زمان‌ها مصدوم بوده است

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن کریمی استعداد خوبی از خود نشان داده اما استقلال هم پای این بازیکن بوده و هر فصل به جمع بازیکنان اضافه شده است. این بازیکن که امسال هم به دلیل مصدومیت رباط صلیبی از ترکیب دور بود، از نیم فصل دوم به جمع بازیکنان اضافه شد. کریمی که به نظر می‌رسید دیگر مشکلی نداشته باشد، دوباره مصدوم شده و چند دیدار اخیر را هم از دست داده است.

محسن کریمی مهاجم جوان استقلال در بازی با ماشین‌سازی نیز غایب است و مشخص نیست چرا این بازیکن به طور مداوم دچار مصدومیت می‌شود. پیش از او مجتبی جباری در استقلال رکورددار مصدومیت بود اما در بازی‌های بزرگ هم که حاضر بود این قابلیت را داشت که استقلال را برابر حریفان پیروز کند ولی محسن کریمی نشان داده که رکورد جباری را در استقلال شکسته و تقریبا در طول فصل کمترین سود را برای این تیم دارد.

باید دید با توجه به مصدومیت‌های پی در پی و بازدهی کمی که این بازیکن دارد آیا شفر و مسوولان استقلال حاضر می‌شوند دوباره با کریمی قرارداد ببندند یا در فهرست مازاد قرار می‌گیرد.


  • جاسم کرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی