فروشگاه اینترنتی الیکان

فروشگاه

جملات عاشقانه برای همسر

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۱۶ ب.ظ

شعر عاشقانه برای همسر کوتاه

بهترین روز زندگی من روزیست

که تو در میان ناباوری های من می آیی

و

کنارم می نشـینی و دستم را می گیری

آرام زمزمه میکنی

دوستت دارم.

شعرهای کوتاه عاشقانه برای همسر

آهو اگر چشم تو بیند ز چرا می افتد

تو هم اینقدر نخور جانا غم دنیا که سر و کار همه آخر به خدا می افتد . .

عاشقانه ترین شعر برای همسر

شَب در خم گیسوی تو عابر می شد

با هر نفست بهار ظاهر می شد!

ای فلسفه ی شگفت ، افلاطون هم

با دیدن چشـمان تو عاشق می شد.

یک شعر عاشقانه برای همسر

این شب ها که نیستی

قرارمان باشد پای تابیدن هاب ماه

واسم هست!

که تو هم هَمان ماهی را مـی بینی که من میبینم

اینجا

بدون تو!

قرارمان باشد با ماهبرساند نگـاهَم را به نگاهت!

بی ڪم و ڪاست.

متن شعر عاشقانه برای همسر

چشمات واسم یه دنیاست ٬ دلم بی تو کویره

خندت اگه نباشه ذلم خیلی فقیره

متن عاشقانه برای همسر عزیزم

از قلبم پرسیدم عزیزت کیه ؟

گفت اس ام اس بزن ببین کجا میره !

جملات عاشقانه برای همسر

  • جاسم کرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی