فروشگاه اینترنتی الیکان

فروشگاه

اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۴۷ ق.ظ

متن دوست داشتن خیلی زیاد

در این مطلب از سایت جسارت مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن را برای شما فراهم آورده ایم.امیدواریم که مورد توجه قرار گیرد.

اس ام اس دوست داشتن , شعر دوست داشتن , متن دوست داشتن , جملات دوست داشتن

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

دوستت دارم هایت را به کسی نگو

نگه دار برای خودم

من جانم را برای شنیدنش کنار گذاشته ام

جملات دوست داشتن خیلی زیاد

تمامِ آن چیزی که درباره‌ی تو در سرم هست،

ده‌ها کتاب می‌شود،

اما تمام چیزی که در دلم هست،

فقط دو کلمه است،

دوستت دارم

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

می ترسم کسی نه خودت را

که دوست داشتنت را از من بگیرد !

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

چیزی در کلامم نیست

جز دوستت دارم هایی که واژه نیستند

مثل دم در پی بازدم حیاتم را رقم می زنند

شعر دوست داشتن خیلی زیاد

احتیاجی به تسبیح نیست ،

دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر “دوست داشتن” می دهم . . .

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست !

حسی است

که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

زندگی می کنم و برایش دلیل هم دارم :

دوست داشتن تــــــــــــــــــــــو …

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

اگه نهایت دوست داشتن درقطره ی باران است

من دریا را تقدیمت میکنم

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

و چه انتظار بزرگی است

اینکه بدانی

پشت هر “دوستت دارم”

چقد دوستت دارم…!

اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

مـــوهـــایـــم که یـکدسـت ..

هـــمرنـــگ ِ دنــــدانـــهـایــــم شـد !

بـــــاز هــــم بـــــا عـشق می نویـسم :

دوستـــت دارم …

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

دوست داشتن یعنی

وقتی میــــدونه…

رو چیزی حساسی…

یا از کاری بدت میـــاد…

حواسش هست که ناراحتت نکنه…

دوست داشتن یعنی همین…

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

گفــتنِ “دوستــــت دارم ” نظر لــــطــــــفـــم نبود !

نظرِ دِلـــــــم بود

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

گوش تلفن کر

“دوستت دارم ” را امشب

در گوش خودت

خواهم گفت . . ..

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

نمی‌دانم تا کی دوستم داری

هرجا که باشد

باشد

هرجا تمام شد

اسمش را می‌گذارم

آخر خط من

باشد؟

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

به یک “نترس”

به یک “نوازش”

به یک “آغوش”

به یک “دوستت دارم”

خلاصه بگویم به “تو” نیازمندم

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

تو را بیشتر از

تعطیلی مدرسه دوست دارم !

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

و من هنوز تو را مثل “تمام شد” مشق شبم دوست دارم …

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

آنقدر دوست داشتنى هستى

که ایستاده هم به دل مى نشینى

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

از من نپرس چقدر دوستت دارم ،

اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست . . .

  • جاسم کرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی