فروشگاه اینترنتی الیکان

فروشگاه

ترسناک ترین مقاصد گردشگری اروپا را بشناسیم

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۵۰ ق.ظ

ترسناک ترین مقاصد گردشگری اروپا را بشناسیم

اروپا، مقاصد گردشگری زیاد و فوق‌العاده‌‌ای داشته و در عین حال تاریخ بسیار غنی‌ای دارد. در این قاره، بناهای قدیمی زیادی را خواهید دید که نمونه‌اش را در هیچ کجای دنیا پیدا نمی‌کنید. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید و به تمام اروپا سفر کرده باشید، امکان ندارد که این جاهای دیدنی به آخر برسند.

در این مطلب، برای آنهایی که از سفر کردن معمولی و منظم خوششان نمی‌آید، مناطق جالبی را انتخاب کرده‌ایم. این مکان‌ها به نسبت سایر مقاصد سفر، چندان پر سر و صدا نیستند و کسی درباره‌شان حرفی نمی‌زند، اما بسیار تماشایی هستند، بهتر است شانس دیدن آنها را از دست ندهید.

 

  • موزه تاریخ پزشکی، بلغارستان

موزه تاریخ پزشکی، بلغارستان

این موزه، به عنوان تاریخ موزه پزشکی هم شناخته می‌شود. بازدیدکنندگان، درباره ابزار ابتدایی در علم پزشکی، چیزهای زیادی می‌آموزند و در بعضی موارد، نمونه‌هایی از این ابزار وجود دارد که می‌توان آن را از نزدیک دید. دانستن اینکه این ابزار و وسایل در گذشته بدون هیچ داروی مسکن، آنتی بیوتیک یا بی‌هوشی مورد استفاده قرار می‌گرفته است، کمی ترسناک به نظر می‌رسد.

جمجمه‌هایی از دوران قرون وسطی، برای نمایش در این موزه وجود دارد که گفته می‌شود سوراخ‌هایی بر روی آن به چشم می‌خورد و این سوراخ ها در حالی ایجاد شده که فرد، هنوز زنده بوده است. و این، مصداق شکنجه مطلق و بسیار نفرت ‌انگیز است.

 

  • اسپری‌پارک (Spreepark)، آلمان

اسپری‌پارک (Spreepark)، آلمان

این پارک، با تم ویژه‌اش در سال ۱۹۶۹ افتتاح شد. در سال ۲۰۰۲ به خاطر بدهی، تعطیل و به حال خود رها شد و هر آنچه که از پارک باقی مانده بود، تحت سلطه طبیعت درآمد! چیزهایی مثل یک پارک تفریحیِ متروکه، که پر از وسایل سرگرمی کهنه باشد، بعضی فیلم‌های ترسناک را در ذهن تداعی می‌کند. مکانی کاملا وهم‌آلود!

 

  • موزه شکنجه قرون وسطی، جمهوری چک

موزه شکنجه قرون وسطی، جمهوری چک

اسم این موزه، به تنهایی گویای همه چیز است. می‌توانید به ابزار و ادوات شکنجه‌ای که در قرون وسطی مورد استفاده قرار می‌گرفته، نگاهی بیندازید. اگر از آن دسته آدم‌های کمی نازک نارنجی هستید که حالتان از دیدن این چیزها به هم می‌خورد، بهتر است از خیر این تور بگذرید.

 

  • پل اُورتون، اسکاتلند

پل اُورتون، اسکاتلند

یک پدیده عجیب و غریب درباره این پل وجود دارد که بارها و بارها اتفاق افتاده است. از سال ۱۹۵۰، سگ‌ها از این پل می‌پریده‌اند و این پرش، اغلب مرگ ‌آنها را در پی داشته‌ است. آنهایی هم که از این پرش ۱۵ متری جان سالم به در بردند، باز هم سعی کردند که از پل بپرند. دانشمندان و متخصصان رفتار حیوانات هم نتوانسته‌اند، هیچ توضیح منطقی برای این موضوع ارائه بدهند.

 

  • روستای تینِهام، انگلستان

روستای تینِهام، انگلستان

در خلال جنگ جهانی دوم، به ساکنان روستای تینِهام گفته شد که روستا را تخلیه کنند، تا به منظور تمرینات ارتش مورد استفاده قرار بگیرد. آنها روستا را تخلیه کردند و هرگز به آنجا برنگشتند و به همین خاطر است که این روستا، همچنان متروکه باقی مانده است.

 

جنگل هویا باچیو، رومانی

این جنگل، در واقع مثلث برمودای ترَنسیلوانیا است؛ جنگلی که می‌گویند، توسط ارواح کشاورزان رومانیایی کشته شده، تسخیر شده است. مردمان محلی گزارش داده‌اند که نورهای عجیبی در آنجا می‌بینند، همچنین تصاویری شبح مانند، مهِ سیاه و یا آثاری از حضور فرا زمینی‌ها و بشقاب پرنده‌ها هم در آنجا دیده شده است.

 

  • سرداب ادینبورگ، اسکاتلند

سرداب ادینبورگ، اسکاتلند

بازدید کنندگانِ این سرداب گزارش داده‌اند که صداهای غیر قابل توضیحی می‌شنوند. همچنین مکررا صدای کشیشی را می‌شنوند که کلام آئین‌های مسیحیت را زمزمه می‌کند. سرداب ادینبورگ گاهی محلی بوده که قاتلان سریالی اجساد قربانیان خود را در آن گم و گور می‌کردند.

 

  • روستای پلاکلی، انگلستان

روستای پلاکلی، انگلستان

نام این روستا به عنوان تسخیر شده‌ترین روستای جهان، در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است. حداقل ۱۲ مورد تسخیر به وسیله ارواح، از این روستا گزارش شده است. به طور مثال، یک مورد از این گزارش‌ها شامل یک معلم مدرسه است که جسدش زمانی پیدا شد که توسط فرزندانش به دار آویخته شده بود و در موردی دیگر، یک خانم سالخورده که به شکل تصادفی خودش را آتش زده بود.

 

  • تپه صلیب‌ها، لتونی

تپه صلیب‌ها، لتونی

این مکان، صدها و شاید هزارها صلیب، مجسمه و صلیب‌هایی با پیکر عیسی مسیح دارد. تجمع این همه صلیب‌ در یک مکان، کمی تحریک کننده و ترسناک است.

 

  • برج لندن انگلستان

برج لندن انگلستان

جنایات، شکنجه‌ها و اعدام‌های بی‌شماری در برج لندن رخ داده است. با وجود این همه خون و خونریزی، تعجب ندارد که داستان‌های بسیاری از ارواح، با کالبدِ این مکان، گره خورده باشد. مکررا گزارش شده که ارواح کسانی مثل لیدی جین گری، آن بولِین، سر والتر رالی، هنری ششم و توماس بِکت در این برج، توسط افراد مختلف دیده شده است.


  • جاسم کرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی