فروشگاه اینترنتی الیکان

فروشگاه

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

تعبیر خواب زن چادری

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۱۰ ب.ظ

تعبیر خواب زن چادری

تعبیر خواب زن چادری ، تعبیر خواب زن چادری دیدن ، تعبیر خواب دیدن زن چادری ، تعبیر خواب زن چادری در خواب دیدن ، خواب زن چادری دیدن ، دیدن زن چادری در خواب

تعبیر خواب زن چادری

در این مطلب از سایت جسارت می خواهیم در مورد تعبیر خواب زن چادری صحبت کنیم.ممکن است شما عم در خواب زنی را همراه با چادر دیده باشید که ممکن است آشنا باشد و یا غریبه.

با خواندن این مطلب می توانید به راحتی خواب خود را تعبیر کنید.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

تعبیر خواب زن چادری  :ابن سیرین گفته است اگر زنی را با پوشش کامل دیدی که چادر بر سر دارد(حجاب) دلیل بر قرار گرفتن شما در مسیر زندگی سالم و درامد و رزق پاک و حلال است،همچنین بخشیده شدن گناهان مرده و یا آمرزش نیز از دیگر معانی این خواب است و نشان خیر و صلاح و نیک فرجامی است. اگر در خوابت زنی را که دوستش داری را دیدی و با حجاب بود خواب از عشق و ازدواج نزدیک با شما سخن می گوید.اگر دیدی با دختر محجبه عقد و یا ازدواج میکنی در زمینه حرفه و شغل خود کاری مستقل از امور دیگر انجام می دهید که سود بخش است و به گفته ابن سیرین خیر و فایده نصیب شما می شود و بهره مند و کامیاب می شوید اگر دیدی با او در خانه ای نشسته بودی و گرم صحبت بودی ببینید امنیت و آرامش می یابید اگر چادر را از سرش برداشتی نشانه شر و فساد و بدی است.

تعبیر خواب زن چادری
منوچهر مطیعی تهرانی گوید: زن چادری در خواب پوشاننده رازهای بیننده خواب و حافظ شرف و آبرو است. اگر مردی ببیند که چادر دارد رازداری می‌کند و این راز ممکن است مال خودش باشد یا متعلق به دیگران اما اگر ببیند چادر پوشیده چون مرد چادر نمی‌پوشد و این یک کار غیر طبیعی است نیکو نیست و در خواب نشان دهنده این است که پوشنده چادر اعمال زشت و گناهان بزرگ خویش را از مردم پنهان نگه می‌دارد و این اعمال آن قدر زشت و بزرگ هستند که اگر بر ملأ شوند مورد لعن و نفرین و حداقل مورد سرزنش و شماتت قرار می‌گیرد.
محمدبن سیرین گوید: چادر درخواب دیدن، محافظ زن است. اگر بیند چون زنان چادر پوشیده است، دلیل که در آن کار خیر و شر است. لکن آن کار را از او مکروه دارند.
چادر در خواب ستر است و پوشاننده رازهای بیننده خواب و حافظ شرف و آبرو . اگر مردی ببیند که چادر دارد رازداری می کند و این راز ممکن است مال خودش باشد یا متعلق به دیگران اما اگر ببیند چادر پوشیده چون مرد چادر نمی پوشد و این یک کار غیر طبیعی است نیکو نیست و در خواب نشان دهنده این است که پوشنده چادر اعمال زشت و گناهان بزرگ خویش را از مردم پنهان نگه می دارد و این اعمال آن قدر زشت و بزرگ هستند که اگر بر ملا شوند مورد لعن و نفرین و حداقل مورد سرزنش و شماتت قرار می گیرد. اگر بیننده خواب ببیند که چادری برای دیگری خریده یا چادر به کسی هدیه می دهد آن چادر رازی است که می خواهد دیگران پوشیده نگه دارند و در صورت اطلاع حفظ کنند و آبرویش را نبرند. برای زنان دیدن چادر در خواب طبیعی است اما اگر زنی در خواب ببیند که چادر نو پوشیده در محیط خانواده عزت و احترامش بالا میرود و نزد شوهر عزیز می شود. اگر ببیند که چادرش پاره است یا رازش فاش می شود و یا این که آبرویش در مخاطره قرار می گیرد. به هر حال هر کسی چیزی پنهان دارد که دوست ندارد دیگران بدانند. کوشش در مسیر حفظ همین پوشیدگی است که در خواب به شکل چادر نمایان می گردد. چادر شب زن است و چادر کلا حرمت و عزت است که به زن بر می گردد.
منوچهر مطیعی تهرانی گوید:ا گر پارچه زرد باشد بیماری است و اگر سرخ باشد هیجان است و چنانچه سبز باشد فرح و انبساط بخصوص اگر بخواهید با آن چادر بدوزید. چادر در خواب حرمت و آبرو و حیثیت است چه متعلق به خودتان باشد و چه دیگری.
ابراهیم کرمانی گوید: چادر شب در خواب زن است، اگر بیند چادر شب فرا گرفت، یا کسی بدو داد، دلیل که زن نو خواهد. اگر بیند چادر نو بخرید، دلیل که کنیزکی بخرد و از او فرزند آید، اگر این خواب زنی بیند، دلیل که او را شوهر آید. اگر زنی بیند که چادر شب او بسوخت، دلیل که شوهرش بمیرد، یا او را طلاق دهد.
حضرت امام جعفر صادق فرماید: چادر درخواب بر سه وجه است.
  1. مقام و منزلت
  2. مرد را زن و زن را شوهر
  3. سرپرست و مرد خانه
تعبیر خواب زن چادری

ابراهیم کرمانی نیز در همین مورد گفته اند

زن حجاب دار و چادری یا مقنعه به سر کرده: دوستان خوب داشتن
زن باحجاب کامل: احتیاط شما را بسوی رستگاری هدایت خواهد کرد
دختر کوچک و خردسال محجبه: تلاشهای شما بیهوده خواهند بود
دیدن دختران با حجاب نیمه: یک اتفاق ناخوشایند خواهد افتاد
دوست شدن با دختر باحجاب: تحولاتی خواهید داشت

در یک اتاق تنها هستید: مراقب رقیب باشید
راه رفتن و رابطه با دختران باحجاب: مشاجره در فامیل
آشنایی با یک زن محجب و زیبا: تنهایی و ناکامی
عشق ورزیدن به زنان باحجاب: آسایش در عشق
تلفن زدن و یا قرار گذاشتن با زن محجبه: به شما هدایای پرارزشی خواهند داد.
دیدن زن بدون حجاب یا بدحجاب : دردسر و مشکل به شما نزدیک میشود.

امام صادق (ع) فرموده است زن بدون حجاب در خواب دلیل فریب خوردن و ناامید شدن است.و دیدن زنانی مومن و باحجاب حادثه ای شادمانی و نشاط خاطر شما قراهم خواهد شد.

محمدبن سیرین گوید: چادر درخواب دیدن، سترپوش زن است. اگر بیند چون زنان چادر پوشیده است، دلیل که در آن کار خیر و شر است. لکن آن کار را از او مکروه دارند. اگر کسی بیند چادر را بدرید یا بسوخت، دلیل که در آن وقت ستروی دردیه شود. ابراهیم کرمانی گوید: چادر شب در خواب زن است، اگر بیند چادر شب فرا گرفت، یا کسی بدو داد، دلیل که زن نو خواهد. اگر بیند چادر نو بخرید، دلیل که کنیزکی بخرد و از او فرزند آید، اگر این خواب زنی بیند، دلیل که او را شوهر آید. اگر زنی بیند که چادر شب او بسوخت، دلیل که شوهرش بمیرد، یا …
او را طلاق دهد. حضرت امام جعفر صادق فرماید: چادر درخواب بر سه وجه است. اول: قدر وجاه. دوم: مرد را زن و زن را شوهر، سوم: کدخدای سرای

  • جاسم کرار

تعبیر خواب پرتقال خوردن

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۰۸ ب.ظ

تعبیر خواب پرتقال خوردن

تعبیر خواب پرتقال خوردن , تعبیر خواب پرتقال خوردن مرده , تعبیر خواب پرتقال خوردن چیست , تعبیر خواب خوردن پرتقال شیرین , تعبیر خواب خوردن پرتقال خونی , تعبیر خواب خوردن پرتقال

تعبیر خواب پرتقال خوردن , تعبیر خواب پرتقال خوردن مرده , تعبیر خواب پرتقال خوردن چیست , تعبیر خواب خوردن پرتقال شیرین

در این مطلب از سایت جسارت می خواهیم در مورد تعبیر خواب پرتقال خوردن صحبت کنیم.اگر شما هم چنین خوابی را دیده اید و یا دنبال تعبیر این خواب می گردید خواندن این مطلب احتمالا به شما در تعبیر این خواب کمک می کند.

تعبیر خواب پرتقال خوردن مرده

دیدن پرتقال خوردن در خواب شیرینی و کامروائی است. پرتقال میوه‌ای است خوش عطر و خوش بو که به چشم نیز خوش می‌آید در این صورت نمی‌تواند در خواب بد باشد. معبران کهن در مورد پرتقال چیزی ننوشته اند، اما به یقین کام است و فرزند خوب است، اگر مقدار زیادی پرتقال داشته باشید و بخورید مالی است که نصیب شما می‌شود و اگر تعدادی پرتقال داشته باشید فرزندان شما هستند.

اگر درخت پرتقال در خانه داشتید خوب است، چون خانواده را گرد خود جمع می‌کنید بخصوص اگر آن درخت پر بار باشد. اگر پاکت پرتقال شما پاره شد و پرتقال‌ها روی زمین پخش شدند حادثه‌ای موجب تفرقه می‌شود و کسانی از اطراف شما پراکنده می‌گردند و هر یک به طرفی می‌روند و اگر دیدید که پرتقال‌ها را از روی زمین جمع می‌کنید یا از درخت می‌کنید خوب است، چون موجب اجتماع عزیزان خود می‌شوید و همه را در کانونی گرد می‌آورید به هر حال دیدن پرتقال خوردن در خواب شیرینی کام است مخصوصا اگر ترش نباشد که ترشی در خواب خوب نیست.

جابر مغربی نوشته است اگر خواب دیدی میوه پرتقال را میخوری و ترش مزه است دلیل بر شنیدن خبری تلخ و ناامید کننده است اگر با خوردن پرتقال احساس سیری کردی دلیل بر اینکه به همان میزان از رزق و روزی ات کم شود اگر ببینی پرتقال خیلی آبدار میخوری و لذت می بری دلیل بر فرزند پسر است اتفاقا شیخ مفید نیز در یکی از کتب خود اورده اند دیدن پرتقال های خونی و آبدار برای زنان یا دختران به نشانه ی فرزند پسر است یا شنیدن مژده ی به دنیا آمدن بچه ای اگر ببینی پوست پرتقال را با میل زیاد میخوری و میبلعی دلیل بر اندک مال و یا ثروت حرام است که باید از ندگی ات دور شود اگر دانه های ان را خوردی بانشاط به کارهایت میرسی اگر ببینی مادرزنت برای میوه ی پرتقال اماده میکند و برایت پوست میگرد و به تو تعارف خوردن میکندنشانه ی  بهم خوردن رابطه عشقی یا زناشوئی است دور ریختن این میوه در خواب در هر شرایطی به نشانه ی دعوای غیر منطقی میباشد اگر با این میوه بازی میکردی یا به سمت کسی پرتابش کردی  سفری ناگهانی در پیش داری

ابن سیرین درباره رنگ پرتقال ها در رویاهای ما نوشته اند رنگ قرمز آن به نشانه ی نزاع و کشمکش بخاطر گرفتن زن و یا بخاطر تصاحب معشوق است رنگ سبز آن نشانه ی دوستی و کنار گذاشتن کینه و کدورت رنگ زرد ان نشانه ی بیماری و یا کسالت است رنگ قهوه ای آن به نشانه ی برادر تنی و رنگ سیاه آن نشانه ی مال و یا ثروت فاسد است

تعبیر خواب پرتقال خوردن , تعبیر خواب پرتقال خوردن مرده , تعبیر خواب پرتقال خوردن چیست , تعبیر خواب خوردن پرتقال شیرین

تعبیر خواب پرتقال خوردن چیست

پرتقال لک دار و لهیده  خوردن خوب نیست چه از بیماری و گرفتاری یکی از فرزندان شما صحبت می‌کند و اگر فرزند ندارید بی تردید یکی از عزیزان شما نزدیک است بیمار می‌شود یا مختصر گرفتاری پیدا می‌کند.

دیدن خوردن پرتقال کال و سبز خوب نیست و بهتر است که پرتقال خیلی زرد و رسیده در خواب ببینید.

لیلا برایت می گوید:

دیدن و خوردن پرتقال در خواب، نشان‏دهنده‏ى آن است که روزهاى خوشى پیش رو دارید.

آنلی بیتون می گوید:

اگر در خواب مشغول پوست گرفتن پرتقال برای خوردن باشید، به معنى جدایى از نزدیکانتان است.

اگر دخترى در خواب ببیند پرتقالى به دست دارد، به این معنا است که همسرى به دلخواه خود پیدا مى‏کند. خریدن پرتقال در خواب، بیانگر آن است که در عشقتان موفق نمى‏شوید.

خب همانطور که در توضیحات بالا امده است ملاحظه میکنید که چندین معنا و تفسیر عجیب و البته جالب برای این موضوع از سایت توپ تاپ وجود دارد

چند نفر از اهالی شهر بصره نیز به دیدار دانیال پیامبر رفتند و چند سوال متفاوت راجب همین مضمون از ایشان پرسیدند که این پاسخ ها را بصورت خلاصه شده برایتان گرد آوری کرده ایم دیدن پرتقال کال و سبز خوب نیست و بهتر است که پرتقال خیلی زرد و رسیده در خواب ببینید. اگر در خواب دیدید که پرتقال می خرید موردی برای انتخاب پیش می آید که شما ناگزیر می شوید چیزهائی یا کسانی را بر دیگران امتیاز بدهید و این کار را خیلی آسان انجام می دهید. اگر در خواب دیدید که پرتقال می فروشید یک معامله پولی می کنید. اگر درخت پرتقال در خانه داشتید خوب است چون خانواده را گرد خود جمع می کنید بخصوص اگر آن درخت پر بار باشد. اگر پاکت پرتقال شما پاره شد و پرتقال ها روی زمین پخش شدند حادثه ای موجب تفرقه می شود و کسانی از اطراف شما پراکنده می گردند و هر یک به طرفی می روند و اگر دیدید که پرتقال ها را از روی زمین جمع می کنید یا از درخت می کنید خوب است چون موجب اجتماع عزیزان خود می شوید و همه را در کانونی گرد می آورید به هر حال دیدن پرتقال در خواب شیرینی کام است مخصوصا اگر ترش نباشد که ترشی در خواب خوب نیست.

تعبیر خواب پرتقال خوردن , تعبیر خواب پرتقال خوردن مرده , تعبیر خواب پرتقال خوردن چیست , تعبیر خواب خوردن پرتقال شیرین

تعبیر خواب خوردن پرتقال شیرین

مطیعی تهرانی: اگر در خواب دیدید که پرتقال می‌خرید و می خورید موردی برای انتخاب پیش می‌آید که شما ناگزیر می‌شوید چیزهائی یا کسانی را بر دیگران امتیاز بدهید و این کار را خیلی آسان انجام می‌دهید. اگر در خواب دیدید که پرتقال می‌فروشید یک معامله پولی می‌کنید.

بر اساس تفسیر معبرین غربی، خوردن پرتقال در خواب می‌تواند اشتیاق شما را به مصرف میوه و یا داشتن رژیم غذایی سالم نشان دهد.

پرتقال‌ها معمولا شیرین هستند و این رویا می‌تواند نیاز شما را برای شاد و شیرین کردن زندگیتان نشان دهد. شما می‌توانید حتی با یک اتفاق و چک هم خود را شاد و سرحال کنید.

دیدن و خوردن پرتقال آبدار در خواب می‌تواند اشاره به موضوعی حساس و یا رسوایی در رابطه با مسئله‌ای داشته باشد.

کارل گوستاو یونگ می‌گوید:

دیدن درخت پرتقال در خوابتان بیانگر سلامتی و موفقیت است.

خواب دیدن اینکه پرتقال می‌خورید بیانگر این است که از زندگی تان و جایی که هستید راضی هستید. شما در جایگاه خوبی هستید. تعبیر دیگر به این معنی است که نیاز دارید دوباره انرژی بگیرید.

در سرزمین رویاها آمده:

پرتقال پوست می کنید : مرگ یکی از نزدیکان شما.

کارل گوستاو یونگ می‌گوید:

پرتقال‌ها معمولا شیرین هستند و این رویا می‌تواند نیاز شما را برای شاد و شیرین کردن زندگیتان نشان دهد. شما می‌توانید حتی با یک اتفاق وچک هم خود را شاد و سرحال کنید.

دیدن پرتقال آبدار در خواب می‌تواند اشاره به موضوعی حساس و یا رسوایی در رابطه با مسئله‌ای داشته باشد.

  • جاسم کرار

تعبیر خواب ادرار

شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۳۷ ب.ظ

تعبیر خواب ادرار

تعبیر خواب ادرار,تعبیر خواب ادرار زیاد,تعبیر خواب ادرار پسر بچه,تعبیر خواب ادرار سگ,تعبیر خواب ادرار بچه,تعبیر خواب ادرار زن,تعبیر خواب ادرار سگ در خانه,تعبیر خواب ادرار سگ روی انسان

تعبیر خواب ادرار , تعبیرخواب ادرار , ادرار در خواب دیدن

خواب ادرار یکی از خواب های معمول است.اگر شما هم ادرار در خواب دیده اید و دنبال تعبیر خواب ادرار می گردید می توانید در این مطلب براحتی تعبیر خواب ادرار را مطالعه نمایید و متوجه شوید ادرار چه تعبیری دارد

تعبیر خواب ادرار از دید حضرت امام جعفر صادق ع

تعبیر خواب دیدن ادرار کردن در موقع خودش مردی توانگر می شود به شرطی که دروشی باشد

تعبیر خواب دیدن ادرار برای بنده ، آزادی است

تعبیر خواب دیدن ادرار برای بیمار ، شفا است

تعبیر خواب دیدن ادرار برای محبوس ، فرج است

تعبیر خواب دیدن ادرار برای مسافر ، باز آمدن است

تعبیر خواب دیدن ادرار برای عامل ، معزولی است

تعبیر خواب دیدن ادرار برای خلیفه ، مرگ است

تعبیر خواب دیدن ادرار برای قاضی ، عزل است

تعبیر خواب ادرار دیدن برای بازرگان ، زیان است در تجارت

تعبیر خواب ادرار از دید محمد بن سیرین

تعبیر خواب ادرار کردن در غیر جای خودش غم و قرضش ادا می شود

تعبیر خواب ادرار از دید حضرت دانیال ع

تعبیر خواب ادرار کردن در جای ناشناس ، زن یا کنیز گرفتن از آنجاست

تعبیر خواب خون ادرار کردن ، فرزند دار شدن است

تعبیر خواب چرک و خون ادرار کردن ، صاحب فرزند معلول شدن است

تعبیر خواب ادرار از دید گروهی از معبران مال حرام است

تعبیر خواب خواب خوردن ادرار ، خوردن مال حرام است

تعبیر خواب ادرار از دید ابراهیم کرمانی

تعبیر خواب ادرار کردن در چاه ، به دست آوردن مال حلال است

تعبیر خواب ادرار کردن فرزندی قرآن خوان و عالم و دانا است

تعبیر خواب ادرار نیمه کاره رفتن نیمی از مالش است و جدا شدن غم و اندوه از اوست

تعبیر خواب مردم از ادرار او مسح کنند فرزند دار شدن است که دانا و عالم است و به مردم سود می رساند

تعبیر خواب ادرار از دید جابر مغربی

تعبیر خواب ادرا کردن در مسجد ، هزینه کردن مالش است

تعبیر خواب آلوده شدن لباس به ادرار این است که مالش را برای فرزندش هزینه می کند

تعبیر خواب ادرار از دید اسماعیل بن اشعث

تعبیر خواب ادرار کردن در دستشویی خانه خودش ، خرج کردن مال و ثروت برای زن و فرزند است

تعبیر خواب ادرار از دید منوچهر مطیعی

تعبیر خواب ادرار بد نیست

تعبیر خواب ادرار کردن رهایی از غم و رنج است

تعبیر خواب ادرار کردن دیگران خوب است هم برای بیننده خواب و هم برای کسی که در خواب دیده اید ادرار می کند

تعبیر خواب ادرار دیگران که شما رو نجس می کند کمی آزردگی خاطر است که رفع می شود

تعبیر خواب ادرار کردن شما که به لباس و کفش و پای شما می ریزد بسیار خوب است

تعبیر خواب ادرار از دید آنلی بیتون

تعبیر خواب دیدن ادرار کردن این است که در راه رسیدن به معشوق سختی وجود دارد

تعبیر خواب دیدن ادرار دیگران این است که در اثر بیماری ، دوستان از شما دور می شوند

تعبیر خواب ادرار از دید لیلا برایت

تعبیر خواب خوردن ادرار ، رهایی از مریضی است

تعبیر خواب ادرار از دید سرزمین رویاها

تعبیر خواب دیدن ادرار ، مورد تحقیر قرار گرفتن است

تعبیر خواب ادرار کردن در تخت خود منفعتهای عالی در کار است

تعبیر خواب ادرار کردن به دیوار یک معامله یا قرارداد مربوط به کار است

تعبیر خواب ادرار کردن دیگران به دیوار رضایت کامل از کارهائی که در پیش دارید است

تعبیر خواب ادرار کردن بچه ها سلامتی است

تعبیر خواب یک ظرف مخصوص ادرار ، آینده روشن و خوش است

  • جاسم کرار

تعبیر خواب گردو چیدن

جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۳۷ ق.ظ

تعبیر خواب گردو چیدن

در این مطلب از سایت جسارت به تعبیر خواب گردو چیدن ، تعبیر خواب گردو شکستن و تعبیر خواب گردو تازه می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران رگامی قرار گیرد.

تعبیر خواب گردو چیدن ، تعبیر خواب گردو شکستن و تعبیر خواب گردو تازه

ابن سیرین می‌گوید: تعبیر خواب گردو، مال و اموالی است که با سختی به دست می‌آید.
جابر مغربی می‌گوید: اگر در رؤیا مشاهده کنی که گردو داری، این خواب نشانه این است که از مردی خسیس سود و منفعت به دست می‌آوری، ولی اگر ببینی تعداد فراوانی گردو داری، تعبیرش خصومت و دشمنی می‌باشد.
آنلی بیتون می‌گوید: خوردن گردو در خواب، علامت آن است که یکی از باارزش‌ترین نقشه‌هایتان عملی می‌شود.
هانس کورت می‌گوید:

دیدن گردو در خواب، بیانگر موفقیت در انجام کارها است.

اگر خواب ببینید مشغول خوردن گردو هستید، به این معنا است که به آرزوهاى خود دست مى‌یابید.

تعبیر خواب گردو چیدن

آنلی بیتون می‌گوید:

اگر خواب ببینید به سختی می‌توانید گردوها را بشکنید، نشانه آن است که بعد از پشت سر گذاشتن مشکلات و صرف هزینه‌های بسیار به توفیق و پیروزی خواهید رسید.

اگر خواب ببینید گردویی که می‌شکنید، مغزی خراب دارد، علامت آن است که امیدها و آرزوهای شما به تلخی و تأسف مبدل می‌گردد.

هانس کورت می‌گوید: اگر در خواب مشاهده کنید که گردو مى‌شکنید و مغزى خوب و سالم دارد، بیانگر آن‌ است که در حرفه‌ى خود پیشرفت مى‌کنید.

تعبیر خواب گردو چیدن ، تعبیر خواب گردو شکستن و تعبیر خواب گردو تازه

تعبیر خواب گردو شکستن

اگر خواب ببینید گردویی که می شکنید ، مغزی خراب دارد ، علامت آن است که امیدها و آرزوهای شما , به تلخی و تأسف مبدل می گردد .

اگر خواب ببینید از پای درختان گردو جمع می کنید ، نشانه آن است که مورد لطف و محبت معشوق, خود قرار خواهید گرفت و دست به کارهایی موفقیت آمیز خواهید زد.

اگر فردی در خواب ببیند که گردویی می شکند و آن گردو مغزی سالم و خوب دارد نشانگر پیشرفت در حرفه و شغلش است اما اگر آن گردو دارای مغزی خراب و پوسیده باشد نشانگر این است که امید و آرزو ها و هدف هایش رو به ناکامی می رود.

همچنین اگر فردی در خواب ببیند که با رنج ومشقت گردوها را می شکند نشانگر این است که پس از تحمل سختی ها و مشکلات زندگی و همچنین صرف هزینه های زیاد به پیروزی و موفقیت خواهد رسید.

تعبیر خواب گردو چیدن ، تعبیر خواب گردو شکستن و تعبیر خواب گردو تازه

تعبیر خواب گردو تازه

تعبیر خواب گردو به دست آوردن مالی است که سخت به دست می آید ولی به زودی به دست می آید.

تعبیر خواب دیدن گردو تازه رسیدن مال و اموال از مرد ثروتمند و خسیسی که جوان است به شما می باشد.

  • جاسم کرار

گوشت جوجه تیغی

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۴۳ ب.ظ

گوشت جوجه تیغی

گوشت جوجه تیغی ,گوشت جوجه تیغی چه حکمی دارد,گوشت جوجه تیغی چه خواصی دارد,گوشت جوجه تیغی برای درمان آسم,گوشت جوجه تیغی چه خاصیتی دارد

گوشت جوجه تیغی

توضیحاتی در مورد گوشت جوجه تیغی

نام جوجه تیغی در زبان انگلیسی “Hedgehog” است که این نام به نحوه غذا خوردن آن‌ها باز می‌گردد Hedge در زبان انگلیسی به معنی پرچین است و Hog هم معنای خوک می‌دهد. جوجه تیغی‌ها عادت دارند که به زیر پرچین‌ها بروند و غذای خود را از آنجا پیدا کنند و در آنجا حین خوردن غذا همانند خوک خرناس می‌کشند. این جانور به‌ وسیلهٔ خارهای که بر پشتش قرار دارد از خود دفاع می‌کند. این خارها در واقع موهایی توخالی هستند که کراتین موجود در آن‌ها باعث تیزی و سفتی شده‌ است و بر خلاف باور عمومی سمی نیست. جوجه‌ تیغی‌ها اغلب در هنگام احساس خطر خود را به صورت گلوله درمی‌آورند به طوری که تمام تیغ‌های آن‌ها رو به سمت بیرون قرار می‌گیرد. تمام گونه‌های جوجه تیغی از این مکانیسم دفاعی بهره‌ مند هستند اما موفقیت آن‌ها بستگی به میزان تیغ‌هایشان دارد.در این مطلب از سایت جسارت در مورد خواص و فواید و حکم گوشت جوجه تیغی چه خواصی دارد حلال است یا حرام برای درمان آسم و سرطان صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

جوجه تیغی

زیستگاه طبیعی جوجه تیغی ها مناطق وسیعی در آفریقا و جنوب اروپاست جوجه تیغی عمدتاً حشره‌خوار است و غذای اصلی آن را بی‌مهرگان مانند حشرات و لارو آن‌ها و حلزون و کرم خاکی تشکیل می‌دهد. گاهی از مهره‌داران کوچک مثل قورباغه، موش و مارمولک و تخم پرندگان، و همین‌طور غذاهای گیاهی مثل ریشه علف‌ها، میوه‌ها و قارچ نیز تغذیه می‌کنند. جوجه ‌تیغی‌ها غذای خود را عمدتاً به کمک حس بویایی می‌یابند و در مقایسه با اندازه جثه‌شان زیاد غذا می‌خورند جوجه تیغی‌ها قادرند تا یک سوم وزن خود را در یک روز غذا بخورند! جوجه تیغی ها در سرمای زمستان هنگامی که غذای دیگر به وفور در دسترس نیست زمستان‌خوابی می‌کنند و از ذخیره چربی که در فصل فراوانی غذا ذخیره کرده‌اند استفاده می‌کنند.

گوشت جوجه تیغی حلال است

پس از اینکه مشاهده شد عده ای از مردم در شهرستان رامسر از روی ناآگاهی گوشت جوجه تیغی را می خورنددر این قسمت دستور مقام معظم رهبری را برای شما آورده ایم تا متوجه حرام بودن گوشت جوجه تیغی شوید.سلام -حکم خوردن گوشت جوجه تیغی با توجه به محل زندگی این حیوان و تغذیه از ریشه گیاهان و درختان چیست؟ پاسخ: پرسشگر محترم با سلام و تشکر از ارتباطتان با مرکز ملی پاسخگویی خوردن گوشت جوجه تیغی حرام است، و تغذیه آن از ریشه گیاهان و درختان تأثیری در این حکم ندارد، زیرا پاره ای دیگر از حیوانات نیز از گیاهان و درختان تغذیه می کند، ولی حرام است مانند موش و فیل.

عوارض و مضرات گوشت جوجه تیغی

در رابطه با خواص گوشت جوجه تیغی گفته شده که در درمان آسم و بیماری های مفصلی مفید است. آسم آلرژیک بیماری شایعی است که با علائمی همچون سرفه و تنگی نفس و عفونت ریه ها بروز می کند و به‌تازگی شیوع آن در کودکان به دلیل تماس با آلرژن ها افزایش یافته است . به دلیل اثرات جانبی کمتر داروهای گیاهی نسبت به داروهای شیمیایی داروهای مختلفی در طب سنتی برای درمان آسم آلرژیک وجود دارد . در برخی از کشورها از جمله ایران مردم محلی معتقدند که گوشت جوجه تیغی می تواند بیماری آسم را بطور کامل بر طرف کند اما باید گفت که گوشت این جانور نه تنها در درمان آسم بی تأثیر است بلکه پروتئین های موجود در گوشت جوجه تیغی می تواند در افراد حساس به آلرژن ها و مبتلا به آسم شدید , باعث تشدید بیماری و حملات آسم شود .

حکم گوشت جوجه تیغی

تاکنون از نظر علمی مفید بودن گوشت جوجه تیغی حتی با مصرف گوشت جوجه تیغی پرورشی و سالم که در برخی کشورها وجود دارد اثبات نشده است و کنترل بیماری سل فقط از طریق دارو و تکنیک های پیشنهادی امکان پذیر است بنابراین کشتن این حیوان برای یک کار بیهوده از نظر اخلاقی و انسانی درست نیست.علاوه بر این لازم به ذکر است که خوردن گوشت جوجه تیغی در دین اسلام حرام است .

حکم خوردن گوشت جوجه تیغی

پرسش : خوردن گوشت جوجه تیغی چه حکمی دارد؟ پاسخ : این حیوان حرام گوشت است.

علت حرام بودن گوشت جوجه تیغی

تشی یا جوجه‌تیغی با نام علمی Erethizon dorsatum پرخارترین جانور جونده است، هرچند نام لاتین آن خوک پرخار معنی می‌دهد. تشی نوعی از جوجه تیغی است که در شمال کشور به وفور یافت می شود. با نام های محلی چوله، «سیخور» ، «کرپی» ، «کول تیغتیغه» نیز خوانده می شود. بعضی از هموطنان عزیز با علم به حرام بودن این حیوان آن را به بهانه دارویی بودن مصرف می کنن.. هر چند سند معتبر علمى و فقهى در رابطه با دارویی بودن گوشت تشی وجود ندارد.تازه اگه راه درمان بیماری هم باشد.در صورتى که طبق تشخیص طبیب متدیّن تنها راه علاج نباشد، جایز نیست. گوشت این حیوان حــــــــــــــــــــــرام است مصرف نکنید

کاربرد جوجه تیغی

از جوجه تیغی هم به عنوان حیوان خانگی هم در بعضی فرهنگها به عنوان غذا استفاده می‌شود. (به عنوان مثال در مصر به عنوان غذا به مصرف می‌رسیده است) اما مهمترین استفاده‌ای که می‌توان از جوجه تیغی کرد در کنترل آفات در کشاورزی است به طوریکه هر عدد جوجه تیغی قادر است ۲۰۰ گرم حشره را در هر شب خورده و بدین طریق به کنترل آفات و حشرات در کشاورزی کمک کند.

پرورش گوشت جوجه تیغی

در سیستم باز حیوان در داخل محیط گودی که دیواره های آن به عمق 1 متر است قرار می گیرد. در این سیستم برای هر جفت از مولدین 15 متر مربع فضا لازم است. گرچه تغذیه حیوان از گیاهانی که در داخل محوطه رشد می کنند صورت می گیرد، ولی به غذای کمکی نیز احتیاج دارد و برای شرب آنها بهتر است از آب جاری استفاده شود. در این سیستم حیوان فقط یک بار در سال و در موارد نادر 2 بار در سال تولید مثل می کند. این سیستم دارای بازدهی پایینی می باشد ولی هزینه اولیه تاسیس سالن را ندارد.*دمای مناسب برای پرورش تشی بین 20 الی 25 درجه سانتیگراد است که اگر دما به پایین تر از 12 درجه برسد حیوان فعالیت خود را کم می کند و تمایلی به تولید مثل ندارد. تهویه هوا باید منظم انجام پذیرد زیرا اوره متصاعد شده از ادرار حیوان ممکن است مشکلات تنفسی ایجاد کند . تشی به جریانات هوا حساس است و باعث بیماری حیوان می گردد.*

نام های دیگر جوجه تیغی

تشی یا جوجه‌تیغی با نام علمی Erethizon dorsatum پرخارترین جانور جونده است، هرچند نام لاتین آن خوک پرخار معنی می‌دهد. تشی نوعی از جوجه تیغی است که در شمال کشور به وفور یافت می شود. با نام های محلی چوله، «سیخور» ، «کرپی» ، «کول تیغتیغه» نیز خوانده می شود

حکم گوشت جوجه تیغی و گراز و خرگوش

سلام،آیا گراز وحشی که به مزارع حمله میکند نجس است؟ خوردن گوشت خرگوش که بعضی از مناطق ایران شکار ومصرف میکنند حرام است؟ خوردن گوشت جوجه تیغی که افراد قدیمی برای آن خواصی ذکر میکنندچه حکمی دارد؟ چکاندن شراب در گوش که در بعضی کتب طب سنتی گفته شده چگونه است؟ اگر میشود از احکام گوشتهای دیگر هم نان ببرید. گراز وحشی اگر خوک باشد نجس است و گوشت خرگوش و جوجه تیغی و گراز حرام است و شراب نجس است و اگر در گوش چکانده شود اشکال ندارد. ولی اگر ظاهر بدن با شراب نجس شده باشد باید قبل از نماز خواندن شسته شود گوشتهای دیگر اگر از حیوانات حلال گوشت باشد و ذبح شرعی شده باشد حلال و پاک است و الا حلال نیست

مشخصات و ویژگی های جوجه تیغی

√ برخی از خارپشت ها بیش از 30،000 خار روی بدنشان دارند. √ جوجه تیغی ها نمی توانند خارهایشان را به خارج شلیک کنند، اما زمانی که شکارچیان لمسشان می کنند این خارها به آسانی آزاد می شوند. √خارهای جدید جانشین خارهای از دست رفته می شود. √خارپشت ها جانورانی اند که شبانه فعالیت می کنند. به این معنی که در طول روز خواب و در شب فعال اند.√ خارپشت ها از پاهای قوی و پنجه های خمیده شان استفاده می کنند تا از درخت بالا بروند. آنها در بالا رفتن خیلی عالی هستند. √ آنها می توانند به صورت انفرادی و یا در گروه های کوچکی که تا 6 عضو دارد زندگی کنند. √در طول فصل جفتگیری، ماده ها تماس نزدیک با نرها را آغاز می کنند. √زوج ها معمولاً 2 بچه به دنیا می آورند و نرو ماده هر دو از نوزادانشان مراقبت می کنند. √نوزادان جوجه تیغی با خارهای نرم به دنیا می آیند. خارهای نرم ظرف چند ساعت سخت خواهد شد. √جوجه تیغی جوان والدینش را پس از چند ماه ترک می کند و زندگی انفرادی اش را آغاز می کند. √بومیان آمریکا در گذشته از خارهای جوجه تیغی برای تزئین خود استفاده می کردند. آنها همچنین از خارپشت به عنوان منبع غذایی بهره می بردند. √خارپشت می تواند 15-18 سال زندگی کند. √ در ایران چهارگونه خارپشت شامل خارپشت اروپای شرقی، خار پشت بیابانی، خارپشت گوش بلند و خارپشت برانت (خارپشت ایرانی) یافت می شود.

انواع گونه های جوجه تیغی

سرده جوجه‌تیغی‌های آفریقایی جوجه‌تیغی چهارانگشتی، Atelerix albiventris جوجه‌تیغی آفریقایی شمالی، Atelerix algirus جوجه‌تیغی آفریقایی جنوبی، Atelerix frontalis جوجه‌تیغی سومالی، Atelerix sclateri سرده جوجه‌تیغی‌های گوش‌کوچک جوجه‌تیغی آمور، Erinaceus amurensis خارپشت سینه‌سفید، Erinaceus concolor جوجه‌تیغی اروپایی، Erinaceus europaeus جوجه‌تیغی سینه‌سفید شمالی، Erinaceus roumanicus سرده جوجه‌تیغی‌های گوش‌دراز جوجه‌تیغی گوش‌دراز، Hemiechinus auritus جوجه‌تیغی گوش‌دراز هندی، Hemiechinus collaris سرده جوجه‌تیغی‌های دشتی جوجه‌تیغی دوری، Mesechinus dauuricus جوجه‌تیغی هیو، Mesechinus hughi سرده جوجه‌تیغی‌های بیابانی خارپشت بیابانی، Paraechinus aethiopicus خارپشت ایرانی، Paraechinus hypomelas جوجه‌تیغی هندی، Paraechinus micropus جوجه‌تیغی شکم‌برهنه، Paraechinus nudiventris

تغذیه جوجه تیغی

جوجه‌تیغی‌ها در طول روز می‌خوابند، عصرها در جستجوی غذا به بیرون می‌روند، حتی گاهی تا نیم فرسنگ از پی غذا راه طی می‌کنند. جوجه تیغی عمدتاً حشره‌خوار است و غذای اصلی آن را بی‌مهرگان مانند حشرات و لارو آن‌ها و حلزون و کرم خاکی تشکیل می‌دهد. گاهی از مهره‌داران کوچک مثل قورباغه، موش و مارمولک و تخم پرندگان، و همین‌طور غذاهای گیاهی مثل ریشه علف‌ها، میوه‌ها و قارچ نیز تغذیه می‌کنند. جوجه‌تیغی‌ها غذای خود را عمدتاً به کمک حس بویایی می‌یابند. جوجه‌تیغی‌ها در مقایسه با اندازه جثه‌شان زیاد غذا می‌خورند. در سرمای زمستان هنگامی که غذای دیگر به وفور در دسترس نیست زمستان‌خوابی می‌کنند و از ذخیره چربی که در فصل فراوانی غذا ذخیره کرده‌اند استفاده می‌کنند. جوجه تیغی دشمنان طبیعی زیادی مثل پرندگان شکاری به ویژه جغدها، راسو، روباه، گرگ، گورکن و خدنگ دارد اما شکار جوجه تیغی بالغ برای دشمنان طبیعی آن بسیار دشوار است. شاه‌بوف از شکارچیانی است که در شکار جوجه تیغی تبحر دارد. در بریتانیا گورکن دشمن طبیعی اصلی جوجه تیغی است و مشاهده شده که در مناطقی که جمعیت گورکن در آن فراوان است جمعیت جوجه تیغی کم است.

بیشتر بخوانید : گوشت شترمرغ ♥ گوشت خروس ♥ گوشت گنجشک ♥ گوشت مرغگوشت کبک

  • جاسم کرار

اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۴۷ ق.ظ

متن دوست داشتن خیلی زیاد

در این مطلب از سایت جسارت مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن را برای شما فراهم آورده ایم.امیدواریم که مورد توجه قرار گیرد.

اس ام اس دوست داشتن , شعر دوست داشتن , متن دوست داشتن , جملات دوست داشتن

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

دوستت دارم هایت را به کسی نگو

نگه دار برای خودم

من جانم را برای شنیدنش کنار گذاشته ام

جملات دوست داشتن خیلی زیاد

تمامِ آن چیزی که درباره‌ی تو در سرم هست،

ده‌ها کتاب می‌شود،

اما تمام چیزی که در دلم هست،

فقط دو کلمه است،

دوستت دارم

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

می ترسم کسی نه خودت را

که دوست داشتنت را از من بگیرد !

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

چیزی در کلامم نیست

جز دوستت دارم هایی که واژه نیستند

مثل دم در پی بازدم حیاتم را رقم می زنند

شعر دوست داشتن خیلی زیاد

احتیاجی به تسبیح نیست ،

دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر “دوست داشتن” می دهم . . .

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست !

حسی است

که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

زندگی می کنم و برایش دلیل هم دارم :

دوست داشتن تــــــــــــــــــــــو …

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

اگه نهایت دوست داشتن درقطره ی باران است

من دریا را تقدیمت میکنم

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

و چه انتظار بزرگی است

اینکه بدانی

پشت هر “دوستت دارم”

چقد دوستت دارم…!

اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

مـــوهـــایـــم که یـکدسـت ..

هـــمرنـــگ ِ دنــــدانـــهـایــــم شـد !

بـــــاز هــــم بـــــا عـشق می نویـسم :

دوستـــت دارم …

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

دوست داشتن یعنی

وقتی میــــدونه…

رو چیزی حساسی…

یا از کاری بدت میـــاد…

حواسش هست که ناراحتت نکنه…

دوست داشتن یعنی همین…

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

گفــتنِ “دوستــــت دارم ” نظر لــــطــــــفـــم نبود !

نظرِ دِلـــــــم بود

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

گوش تلفن کر

“دوستت دارم ” را امشب

در گوش خودت

خواهم گفت . . ..

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

نمی‌دانم تا کی دوستم داری

هرجا که باشد

باشد

هرجا تمام شد

اسمش را می‌گذارم

آخر خط من

باشد؟

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

به یک “نترس”

به یک “نوازش”

به یک “آغوش”

به یک “دوستت دارم”

خلاصه بگویم به “تو” نیازمندم

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

تو را بیشتر از

تعطیلی مدرسه دوست دارم !

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

و من هنوز تو را مثل “تمام شد” مشق شبم دوست دارم …

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

آنقدر دوست داشتنى هستى

که ایستاده هم به دل مى نشینى

مجموعه شعر و متن و جملات و اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد

از من نپرس چقدر دوستت دارم ،

اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست . . .

  • جاسم کرار

این بازیکن رکورد مجتبی جباری را شکست!

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۱۷ ق.ظ


این بازیکن رکورد مجتبی جباری را شکست!

محسن کریمی که دچار پارگی رباط صلیبی شده‌بود، پس از پشت سر گذاشتن مراحل درمانی‌اش به تمرینات استقلال بازگشت.

محسن کریمی یکی از عجیب‌ترین بازیکنان استقلال در یکی دو فصل اخیر است. بازیکنی که دو فصل است نصفه و نیمه در اختیار تیم بوده و بیشتر زمان‌ها مصدوم بوده است

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن کریمی استعداد خوبی از خود نشان داده اما استقلال هم پای این بازیکن بوده و هر فصل به جمع بازیکنان اضافه شده است. این بازیکن که امسال هم به دلیل مصدومیت رباط صلیبی از ترکیب دور بود، از نیم فصل دوم به جمع بازیکنان اضافه شد. کریمی که به نظر می‌رسید دیگر مشکلی نداشته باشد، دوباره مصدوم شده و چند دیدار اخیر را هم از دست داده است.

محسن کریمی مهاجم جوان استقلال در بازی با ماشین‌سازی نیز غایب است و مشخص نیست چرا این بازیکن به طور مداوم دچار مصدومیت می‌شود. پیش از او مجتبی جباری در استقلال رکورددار مصدومیت بود اما در بازی‌های بزرگ هم که حاضر بود این قابلیت را داشت که استقلال را برابر حریفان پیروز کند ولی محسن کریمی نشان داده که رکورد جباری را در استقلال شکسته و تقریبا در طول فصل کمترین سود را برای این تیم دارد.

باید دید با توجه به مصدومیت‌های پی در پی و بازدهی کمی که این بازیکن دارد آیا شفر و مسوولان استقلال حاضر می‌شوند دوباره با کریمی قرارداد ببندند یا در فهرست مازاد قرار می‌گیرد.


  • جاسم کرار