فروشگاه اینترنتی الیکان

فروشگاه

علل اسهال و استفراغ

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱ ق.ظ

علل اسهال و استفراغ

در تابستان، اسهال و استفراغ شایع هستند و دلایل متعددی وجود دارد که چرا یکی از مهمترین علل عفونت های میکروبی است که می تواند عفونت های روده ای و ظاهر اسهال خونریزی ایجاد کند. او همچنین اسهال مسموم کرد، از جمله انواع دیگر اسهال ناشی از میکروب ها، و همچنان ادامه دارد: شایع ترین میکروب هایی که باعث این بیماری می شوند، شامل استافیلوکوک ها، کلر و ایکلاس می باشد. اسهال پارازیت ناشی از جیاردیا و آمیبا و همچنین اسهال ویروسی با آدنوویروس یکی دیگر از انواع اسهال است که توسط متخصص مشخص شده است. به گفته جانبخش، این نوع اسهال علائم شایع دارد که بر روی خون در روده بزرگ و در روده روده کوچک تاثیر می گذارد.
اسهال و استفراغ و ارجاع به دکتر

طبق این متخصص، افراد مبتلا به اسهال و استفراغ باید تا 48 ساعت از مصرف غذاهای سنگین مانند چربی، گوشت و غیره اجتناب کنند. او در پایان تأکید کرد: اگر این افراد علائم مانند بیحساب، خواب آلودگی، از دست دادن بینایی و ادرار شدن را تجربه کنند، باید بلافاصله به مراکز درمان مراجعه کنند زیرا ممکن است از طریق کاهش آب و الکترولیت در کلیه تحت تاثیر قرار گیرند.
چه چیزی باعث اسهال و استفراغ می شود؟

التهاب معده - راش یک بیماری شایع است که باعث اسهال و استفراغ می شود. این معمولا توسط عفونت با ویروس یا باکتری ایجاد می شود. اسهال و استفراغ می تواند بر تمام افراد سنین مختلف تأثیر بگذارد اما در کودکان شایع تر است. در کودکان، شایع ترین علت این ویروس، روتاویروس نامیده می شود، بیماری است. در بزرگسالان، معمولا توسط ویروس های عصبی (بیماری استفراغ زمستان) یا مسمومیت غذایی از طریق باکتری ایجاد می شود. اسهال و استفراغ ممکن است برای یک فرد بسیار ناخوشایند باشد، اما معمولا در عرض یک هفته حل می شود.
التهاب معده و روده

علائم اصلی این بیماری عبارتند از اسهال و استفراغ: اسهال آبدار و احساس ناگهانی تهوع و استفراغ، که می تواند از بین برود. تب تب برخی افراد ممکن است نشانه های دیگری از قبیل از دست دادن اشتها، ناراحتی معده، درد اندام و سردرد داشته باشند. علائم معمولا یک روز پس از آلوده شدن ظاهر می شود. علائم معمولا در عرض یک هفته بهبود می یابند، اما گاهی ممکن است طول بکشد.


  • جاسم کرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی