فروشگاه اینترنتی الیکان

فروشگاه

شعر در مورد معلم

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۶:۴۳ ب.ظ

شعر در مورد معلم

شعر در مورد معلم ، شعر در مورد معلم ریاضی ، شعر در مورد معلم ادبیات ، شعر در مورد معلم کلاس دوم ، شعر در مورد معلم مهربان ، شعر در مورد معلم کلاس ششم ، شعر در مورد معلم فیزیک ، شعر در مورد معلم کودکانه

شعر در مورد معلم

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد معلم برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.معلمی شغل انبیا است و اجری عظیم دارد و باید همیشه متشکر از معلمان عزیزمان باشیم.

حروف درس الفبا ی ما معلم بود

تمام صحبت ما یک صدا معلم بود

به روی تخته ی چوبی همیشه بی پایان

شروع نام خدابود، تا معلم بود

شعر پدر , شعر در مورد پدر , شعر درباره پدر , شعر در وصف پدر

شعر در مورد معلم

خوشا! القاب و نام تو معلم

خوشا! عزو مقام و تو معلم

سخنهایت بود آب حیاتم

خوشا! درس و کلام تو معلم

تعبیر خواب سگ , تعبیرخواب سگ , سگ در خواب دیدن , تعبیر خواب سگ سیاه هار

شعر در مورد معلم کلاس اول

تو ای باروح وجان من صمیمی

تو ای آموزگارم ، بهترینی

کنددرچهره ات گل آشیانه

کلید مشکلات سرزمینی

شکوه دستهایت آسمانی

کلید مخزن گنج الهی

پیمبرگفته من آموزگارم

علی شدبنده ی روح معانی

دوباره دوره کردی کودکی را

دوباره بخش کردی عاشقی را

شعر دوست , شعر در مورد دوست , شعر درباره دوست , شعر در وصف دوست

شعر در مورد معلمان

ای معلم ای سر و پا جان من

 ای طلوع مهتاب تابان من

               ای که بی تو کوه علم ریزد زمین

 ای هستی ،ای خورشید تابان سفید

                    اگر بی تو باشد هم جهان

 نخواهم زنده ماند ای روح من

                                        ای که در مقابلت

 زبانم قاصر است

                ای زمین ،ای کهکشان ،ای کوه علم

 جان من ،ای هستیم ،ای خون من

 ای معلم ،ای سر و پا ،جان من

    ای که بی تو بشکند سنگ صبور

    ای هستی ،ای خورشید تابان سپید

شعر برادر , شعر در مورد برادر , شعر درباره برادر , شعر در وصف برادر

شعر در مورد معلم و استاد

یاد وقت مدرسه

لحظه های پرنشاط کودکی

می نوشت خانم معلم تند تند

از حساب و از علوم و هندسه

شعر خواهر , شعر در مورد خواهر , شعر درباره خواهر , شعر در وصف خواهر

شعر در مورد معلم پرورشی

هر دم که می گویی سخن

جان می دهی ما را به تن     

 در جان دمیدن در بدن

اعجاز عیسا می کنی

شعر زندگی , شعر در مورد زندگی , شعر درباره زندگی , شعر در وصف زندگی

شعر در مورد معلم بازنشسته

با دانش خود هر زمان

بخشی حیات جاودان

خضری و آب زندگی

در ساغر ما می کنی

شعر مهر ماه , شعر در مورد مهر ماه , شعر درباره مهر ماه , شعر در وصف مهر ماه

شعر در مورد معلم خوب

دستت چو از گچ شد سپید

آید ید بیضا پدید

یعنی به هنگام عمل

اعجاز موسا می کنی

شعر عشق , شعر در مورد عشق , شعر درباره عشق , شعر در وصف عشق

شعر در مورد معلم وشاگرد

همه برپا ،

 چه برپایی شد آن برپا،

معلم نشئتی دارد ،

 معلم علم را در قلب می کارد،

 معلم گفته ها دارد،

یکی از بچه های آن کلاس درس گفتا بچه ها برجا .

شعر گل , شعر در مورد گل , شعر درباره گل , شعر در وصف گل

شعر در مورد معلم بد

سلام ای معلم بزرگوار

که رهنمای زندگانی منی

رفیق دوره ی عزیز کودکی

چراغ دوره ی جوانی منی

شعر شب بخیر , شعر در مورد شب بخیر , شعر درباره شب بخیر , شعر در وصف شب بخیر

شعر در مورد معلم کودکانه

تو با کلام گرم و مهربان خود

به من شجاعت و امید می دهی

مرا هراس از غم سیاه نیست

تو مژده های شادی سپید می دهی

شعر صبح بخیر , شعر در مورد صبح بخیر , شعر درباره صبح بخیر , شعر در وصف صبح بخیر

شعر در مورد معلم کلاس دوم

سلام ای که در اتاق تنگ درس

دل مرا چو آسمان گشوده ای

به پرتو سواد دیده ی  مرا

به راز های این جهان گشوده ای

شعر عید غدیر , شعر در مورد عید غدیر , شعر درباره عید غدیر , شعر در وصف عید غدیر

شعر درباره معلم کلاس اول

ای نشانه ی پاکی

ای امید بیداری

ای معلم خوبم

ای محبت جاری

من اسیر شب بودم

توچراغ راه من

مثل ماه تابیدی

در شب سیاه من

از تو دیدگان من

چون ستاره روشن شد

نکته های شیرینت

شمع روشن من شد

راه زندگانی را

تو به من نشان دادی

شور و عشق و ایمان را

در دلم تو بنهادی

خانه ی دل من شد

جایگاه مهر تو

من همیشه می مانم

در پناه مهر تو

  • جاسم کرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی