فروشگاه اینترنتی الیکان

فروشگاه

 

 

عربستان تا پایان سال میلادی منتظر تحولی عظیم است

خبرهای جدید پیرامون گردشگری عربستان حاکی از آن هستند که عربستان سعودی تا پیش از پایان سال جاری میلادی آماده پذیرایی از گردشگران خارجی خواهد شد. این امر تحولی عظیم در گردشگری در عربستان به حساب می آید.

باز شدن درب های عربستان به روی گردشگران

احمد بن عقیل الخطیب، رئیس سازمان گردشگری و میراث ملی عربستان در بیست و سومین نشست سازمان جهانی گردشگری در شهر سن پترزبورگ گفت: افتخار می کنم عربستان از جمله اولین کشورهایی است که در تحقیقات اولیه طرح بررسی گردشگری پایدار با این سازمان همکاری کرد. الخطیب در ادامه به همکاری عربستان با این سازمان در راستای تقویت راهکارهای برنامه ریزی شده جمع آوری اطلاعات جهت تعیین تعداد گردشگران و نیز عضویت سازمان گردشگری و میراث ملی این کشور در کمیته آمار گردشگری اشاره کرد و گفت: عربستان در زمینه ایجاد استراتژی برای تقویت سرمایه های انسانی در حوزه گردشگری و ایجاد آکادمی هایی برای آن با این سازمان همکاری دارد و از شورای اجرایی برای حضور در عربستان در سال 2020 دعوت می کند. عربستان پیش از این برای این پروژه و دیگر پروژه های توسعه گردشگری حدود یک میلیون و 700 هزار دلار هزینه کرده است.

منبع: ایسناگردشگری عربستانگردشگری عربستان 2گردشگری عربستان 3

 

 

 

  • جاسم کرار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی